Piegādes politika

Paldies par iepirkšanos www.multirobots.lv . Mēs cenšamies nodrošināt netraucētu un patīkamu iepirkšanās pieredzi, tostarp nodrošināt, ka jūsu pasūtījumi tiek piegādāti laikā un efektīvi . Šajā piegādes politikā ir izklāstītas piegādes procedūras, izmaksas un svarīga informācija, kas saistīta ar Yarbo un citu produktu sūtīšanu .

1. Piegādes izmaksas

1.1. Ja vien nav norādīts citādi un ja piegādes izmaksas nav norādītas izrakstīšanās laikā, pasūtījumi virs 100 € var saņemt bezmaksas piegādi .

1.2. Pasūtījumiem zem 100 € piegādes izmaksas tiek aprēķinātas automātiski pirms maksājuma veikšanas.

1.3. Visas piegādes izmaksas ir skaidri norādītas pirms maksājuma pabeigšanas.

2. Piegādes laiks un procedūras

2.1. Piegādes laiks ir atkarīgs no pasūtījuma apstrādes un piegādes galamērķa.

  • Ja preces ir noliktavā, piegāde parasti ilgst 2–7 darba dienas .
  • Sakarā ar pasūtījuma apjomu, kopējais piegādes laiks var palielināties līdz 2-4 nedēļām .
  • Tāpēc pārdevējs patur tiesības piegādāt preces 2-4 nedēļu laikā no maksājuma datuma .

2.2. Mēs sadarbojamies ar uzticamiem loģistikas partneriem, lai nodrošinātu ātru un drošu piegādi .

2.3. Kad jūsu pasūtījums ir nosūtīts, jūs saņemsiet izsekošanas numuru pa e-pastu vai SMS, lai uzraudzītu sūtījuma statusu.

3. Nepiegādājamas pakas un sūtījumi

3.1. Ja paka tiek uzskatīta par nepiegādājamu nepareizas piegādes adreses , pakas atteikuma vai vairāku neveiksmīgu piegādes mēģinājumu dēļ , klients ir atbildīgs par jebkādām papildu pārsūtīšanas izmaksām .

4. Piegādes kavēšanās

4.1. Lai gan mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu savlaicīgas piegādes , var rasties neparedzēti kavējumi, kurus mēs nevaram ietekmēt (piemēram, laikapstākļi vai ar pārvadātāju saistītas problēmas).

4.2. Šādos gadījumos mēs informēsim klientu un sniegsim atjauninājumus par sūtījuma statusu.

5. Pasūtījuma atcelšana

5.1. Pasūtījumus var atcelt tikai pirms to nosūtīšanas . Lai atceltu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk .

5.2. Kad pasūtījums ir nosūtīts , jebkurš atcelšanas pieprasījums tiks uzskatīts par atgriešanas pieprasījumu (saskaņā ar mūsu atgriešanas politiku ).

6. Papildu informācija

6.1. Visi mūsu piegādes politikas atjauninājumi vai izmaiņas tiks publicēti šajā lapā.

6.2. Klienti ir atbildīgi par šīs politikas regulāru pārskatīšanu, lai būtu informēti par jebkādiem atjauninājumiem.

7. Kontaktinformācija

7.1. Ja jums ir kādi jautājumi vai nepieciešama palīdzība saistībā ar piegādi, lūdzu, sazinieties ar mums pa:
📧 E-pasts : info@apexglobal.lv
📞 Atbalsta līnija : [Ievietot kontaktnumuru]


Šī politika var tikt atjaunināta jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma.