1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šī atmaksas un maiņas politika ir izstrādāta, lai nodrošinātu klienta tiesības un precizētu nosacījumus, kādos tiek veikta naudas atmaksa vai maiņa saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem , tajā skaitā Patērētāju tiesību aizsardzības likumu .

1.2. Šī politika attiecas uz visiem produktiem un pakalpojumiem, kas iegādāti no Uzņēmuma.

1.3. Uzņēmums patur tiesības veikt izmaiņas šajā politikā bez iepriekšēja brīdinājuma . Atjauninātā politika tiks publicēta Sabiedrības tīmekļa vietnē.

2. Produktu apmaiņa un naudas atgriešana

2.1. Klientiem ir tiesības atgriezt vai apmainīt preci 14 dienu laikā no saņemšanas dienas, ja:

  • Prece nav lietota .
  • Tas ir oriģinālajā iepakojumā .
  • Vizuālais un tehniskais stāvoklis ir nebojāts.

2.2. Lai uzsāktu atgriešanu vai apmaiņu , klientiem jāsazinās ar uzņēmumu , izmantojot vietnē norādīto kontaktinformāciju, un jāiesniedz atgriešanas vai apmaiņas pieprasījums .

2.3. Klientiem ir jāiesniedz oriģināls pirkumu apliecinošs dokuments (rēķins vai čeks).

2.4. Atgriežot preci, klients ir atbildīgs par to, lai prece būtu droši iepakota , lai izvairītos no bojājumiem transportēšanas laikā.

2.5. Atgriešanas piegādes izdevumus sedz klients , izņemot gadījumus, ja atgriešana notiek uzņēmuma kļūdas vai bojātas preces dēļ .

2.6. Ja atgrieztā prece neatbilst atgriešanas kritērijiem (piem., tā ir lietota vai bojāta), Uzņēmums patur tiesības atteikt naudas atmaksu vai apmaiņu.

3. Atmaksas procedūra

3.1. Naudas atgriešana tiks apstrādāta 14 dienu laikā pēc tam, kad Uzņēmums ir saņēmis un pārbaudījis atgriezto preci.

3.2. Naudas atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksājuma veidu , kas tika izmantots sākotnējam pirkumam, ja vien ar klientu nav panākta cita vienošanās.

3.3. Ja atgrieztā prece iegādāta, izmantojot dāvanu karti vai atlaižu kuponu , atmaksa tiks izsniegta dāvanu kartes vai kupona veidā .

4. Bojāti vai nepareizi izstrādājumi

4.1. Ja klients saņem bojātu vai nepareizu preci , uzņēmums vai nu nomainīs preci , vai atmaksās pilnu naudu .

4.2. Klientiem ir jāpaziņo Uzņēmumam par defektiem vai neatbilstībām 7 dienu laikā pēc preces saņemšanas.

4.3. Uzņēmums patur tiesības pieprasīt fotogrāfijas vai citus pierādījumus, lai pārbaudītu defektu vai problēmu.

5. Kontaktinformācija

Ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības , lūdzu, sazinieties ar mums:

📧 E-pasts: info@apexglobal.lv
📞 Tālrunis: +371 29151845

Šie Noteikumi var tikt atjaunināti vai grozīti jebkurā laikā  bez iepriekšēja brīdinājuma.

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.