1. Rezervāciju veidi

1.1. Demonstrācijas rezervācija uzņēmuma norādītajā vietā

1.1.1. Demonstrācijas Sabiedrības norādītajā vietā ir bez maksas .

1.1.2. Rezervācija tiek apstiprināta tikai pēc tam, kad klients ir saņēmis oficiālu apstiprinājumu no Uzņēmuma pārstāvja.

1.2. Demonstrācijas rezervācija Klienta norādītajā vietā

1.2.1. Demonstrācijas klienta norādītajā vietā ir maksas pakalpojums . Maksa ietver transporta un citas organizatoriskās izmaksas.

1.2.2. Pilns maksājums ir jāveic pirms rezervācijas datuma apstiprināšanas.

1.2.3. Klientam ir jānodrošina demonstrācijas nepieciešamo nosacījumu izpilde, saskaņā ar Sabiedrības sniegtajām vadlīnijām.

2. Rezervācijas veikšana

2.1. Lai veiktu rezervāciju, klientam ir jāaizpilda mājaslapā pieejamā rezervācijas veidlapa vai jāsazinās ar Sabiedrību pa norādītajiem saziņas kanāliem.

2.2. Rezervācija tiek apstiprināta tikai pēc tam, kad klients ir saņēmis apstiprinājumu no Uzņēmuma pārstāvja e-pastā vai pa tālruni .

2.3. Klientam , aizpildot rezervācijas formu, ir jāsniedz precīza un pilnīga informācija .

3. Apmaksas noteikumi

3.1. Visas apmaksātās rezervācijas ir spēkā tikai pēc pilnas apmaksas saņemšanas .

3.2. Maksājumu iespējas ietver bankas pārskaitījumus, kredītkartes/debetkartes vai citus uzņēmuma norādītos veidus.

3.3. Ja maksājums netiek veikts noteiktajā termiņā , Uzņēmums patur tiesības atcelt rezervāciju .

4. Rezervācijas atcelšana un pārplānošana

4.1. Klienti var atcelt savu rezervāciju , brīdinot Sabiedrību vismaz 48 stundas iepriekš .

4.2. Ja rezervācija tiek atcelta mazāk nekā 48 stundas pirms plānotā laika, iemaksātā summa netiek atmaksāta .

4.3. Rezervācijas var tikt pārceltas uz citu datumu, ja par to vienojas ar Sabiedrību vismaz 48 stundas iepriekš .

4.4. Ja Uzņēmums atceļ rezervāciju tehnisku problēmu vai neparedzētu apstākļu dēļ , klientam tiks piedāvāts alternatīvs datums vai pilna naudas atmaksa 5 darba dienu laikā .

5. Klienta pienākumi

5.1. Uz rezervēto pakalpojumu klientam jāierodas laicīgi .

5.2. Klientam ir jānodrošina , lai tiktu ievērota visa pakalpojuma sniegšanai nepieciešamā informācija un nosacījumi .

5.3. Klients ir atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas nodarīti Sabiedrības īpašumam vai aprīkojumam savas darbības vai nolaidības dēļ .

6. Uzņēmuma pienākumi

6.1. Uzņēmums ir apņēmies nodrošināt rezervēto pakalpojumu norunātajā laikā un ar paredzamo kvalitāti.

6.2. Neparedzētu apstākļu gadījumā Uzņēmums sazināsies ar klientu, lai apspriestu piemērotu risinājumu.

7. Vispārīgie noteikumi

7.1. Uzņēmums patur tiesības mainīt šo politiku bez iepriekšēja brīdinājuma . Visi atjauninājumi tiks publicēti Uzņēmuma tīmekļa vietnē .

7.2. Jebkuri strīdi saistībā ar šo politiku tiks risināti saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem .

7.3. Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums pa:

📧 E-pasts: [email protected]
📞 Tālrunis: +371 29151845


Šī politika var tikt atjaunināta jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma .